sobota, 11 sierpnia 2012

Metamorfoza Pinki-098

Witajcie.!
Pokarzę Wam metamorfozę , której poddała się Pinki-098. Miłego oglądania :)

Makijaż

powiększenie oczu:

Przed: Ładnie dobrane części twarzy do siebie.  Tylko pieprzyk tu nie pasuje.Ładnie pomalowane oczy:)
Po: Duży plus dlatego ,że masz strasznie dużo kosmetyków. Użyłam różnych odcieni pomarańczu. Pomalowałam rzęsy oraz górną część oka polowałam kredką.

Strój


Przed: Stylizacja za bardzo mi się nie podoba.Bardzo prosta. Mogłaś dodać do niej jakąś torebkę..
Po1.Masz świetne ciuchy w szafie , nie mogłam wybrać. Wybrałam  czarna spódniczkę którą połączyłam z białym topem oraz białym żakietem.Dodałam biało-czarne buty oraz czarną torebkę.
Po2.Bardzo spodobała mi się ta spódniczka, musiałam to dodać. Tylko szkoda ,że nie masz żadnych jasno-niebieskich butków oraz niebiesko białej torebeczki.

Myślę,że się podoba. Komętować  pod postem!Pozdrawiam :*

Aneta/ Necia7





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz